fredag den 7. januar 2011

It is 2 days, 18 hours, 3 minutes, 3 seconds, until mandag 10. januar 2011, kl. 10:30:00

Så er det nu. Og jeg har pakket, og pakket, og pakket. Og jeg er kommet til det punkt, hvor jeg skal til at sortere fra. 23 kg er altså ingenting. Men pakke-delen er ikke gal. Det er mere det med at skulle indse, at man ikke kommer tilbage før om et år, og at der kan ske mange ting både i USA og i Danmark imens. Og selvom det ikke er et "farvel", fordi jeg kommer tilbage igen om et år, så er det altså stadig svært at skulle undvære sin familie og sine bedste venner!
Men jeg har snakket med nogle danske piger, som flyver samme dag, som jeg gør. Vi har aftalt at mødes i Frankfurt lufthavnen, og så kommer vi jo nok til at følges en del de næste fem dage i NYC. De virker rigtig søde, så det bliver godt. Og så kan vi være sammen om at fare vild i lufthavnene!

- Katrine

1 kommentar:

  1. Hej Katrine,

    Ja så skulle du gerne være i NYC. Vi håber at høre at rejsen er gået godt!

    :-) Far

    SvarSlet