søndag den 23. januar 2011

Bagels, te og cup cakes!

Jeg var egentlig på vej i seng og havde opgivet at skrive et blogindlæg idag, men sagen er så den, at jeg, som jeg var på vej i seng, opdagede at mine lagener stadig lå i vaskemaskinen... Færdigvaskede, men våde. Jeg havde fuldstændig glemt at lægge dem i tørretumbleren.
Så klokken er 23.10. Jeg er ved at falde i søvn, men jeg ordner tøjvask.

Jeg skypede hele formiddagen idag. Så dejligt at høre hjemmefra igen. Det er svært at fortælle om hele ugen på bare ét opkald, så jeg håber, at de derhjemme også følger med her. Der sker jo noget hele tiden, og det er svært at prioritere og afgøre, hvad der skal fortælles og ikke skal fortælles på det ene opkald.
Kristina og Wendy hentede mig i dag omkring kl. 3, og så kørte vi til Trumansberg for at besøge nogle au pair piger dér. Vi fik bagels, cup cakes og te. Rigtig hyggeligt. Og pigerne er søde. Desværre er de allesammen i det samme bureau, og jeg har et helt andet bureau som den eneste. Men de har inviteret mig med til deres næste møde, hvor de skal stå på skøjter - det kunne være skønt!
Jeg spiste med Ethna og Nick i aften (mine værtsforældre). Og Nick havde, trods sit midlertidige handikap, lavet mad! Uhm, det var lækkert. Forret: Noget asiatisk salat - eller sådan noget - med laks. Hovedret: Tortellini i tomatsovs med spinat og champignon. Og det var bare et helt almindeligt aftenmåltid.. Det var positivt!
Skypede med Pernille fra Workshoppen i aften - tror vi skypede 2 timer om, hvordan det går med hinandens værtsfamilier og med at falde til i byen. Skønt skønt. Efter 13 timers rejse sammen for at komme til USA og en hel uge sammen i NYC kender vi hinanden rimelig godt. Sjovt hvordan vores samtaler går fra seriøs til virkelig useriøs på få sekunder. Skræmmende. Griner stadig ved tanken om, at hun slog ud og hævede op i ansigtet efter at have kværnet en hel pose Twizzlers på en dag. Så finder man ud af, hvor ulækre kunstoffer er!
Nu er tørretumbleren færdig!

Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar