mandag den 24. januar 2011

The jumping place og "Mester Jakob"

Det har været en virkelig god dag.
En kold dag, da der er -24 grader Celsius herhenne. Jeg mangler varme sokker! Der er gået hul på alle de sokker jeg havde med, mens jeg har været herovre.
Men det har været en rigtig dejlig dag. Børnene har været søde og har hørt efter, hvad jeg sagde! Jeg tog dem med til "the jumping place", som er et hoppeland i Mall'en. $5 for dem hver, og så kunne de ellers hoppe rundt i en time. De var helt røde i hovedet og svedige, da vi tog derfra. Dejligt at de fik brugt alt deres energi på at hoppe i stedet for at terrorisere mig!! Bagefter kørte vi tilbage til huset, spiste frokost og havde quiet time. Da de vågnede, pjattede vi lidt og lavede små film på min computer. Fiona kan rigtig godt lide at høre hende selv synge, så vi sang børnesange. Her er et par af dem:

Rowan synger "Mester Jakob" (griner hver gang jeg ser den)

  

Vi prøver allesammen at synge "Mester Jakob" (Og de synes jeg er åndssvag - MEN DE KAN IKKE ANDRE DANSKE SANGE!)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare kære :-) haha

    Jeg går i øjeblikket og venter på, at en familie kontakter mig, så jeg også kan komme afsted. Jeg glæder mig og følger glædeligt dit eventyr gennem bloggen :-D

    - Heidi

    SvarSlet
  2. Haha tak. Wow, jeg er glad for at høre, at du læser min blog. Hvornår skal du afsted?

    SvarSlet