mandag den 17. januar 2011

Mere kørsel i byen og første arbejdsdag

Internettet forsvandt i går, søndag, så jeg kunne desværre ikke blogge i går aftes!
Men søndag gik altså med, at Ethna hjalp mig med at køre rundt i byen igen, og da hun så skulle til et møde, lod hun mig køre rundt på egen hånd. Jeg tastede Mall'en ind på GPS'en og ville egentlig bare returnere nogle ting, jeg havde købt i Target, men fik så den idé at skrive til Renada. Jeg hentede hende og Wendy og så tog vi sammen i Target og bagefter i Urban Outfitters downtown. (Butikkerne har åbent om søndagen her og i hverdagen har de åbent helt til kl. 9 pm!). Jeg købte selvfølgelig en kjole (!), men også en varm strik. Det var ikke helt dumt.

I dag var min første arbejdsdag, og børnene havde fri (Martin Luther King's day). Ethna tog allerede tidligt i morges afsted på forretningsrejse, og hun vil være væk hele ugen. Nick, min værtsfar, er skadet og kan ikke gå. Det er lidt hårdt, men heldigvis har mine værtsforældre anskaffet hjælp fra børnenes Farmor. Hun taler dansk og hjælper med madlavning og er især en hjælp om morgenen, når børnene skal i deres tøj.
Børnene har testet mig ret meget i dag, men jeg fandt ud af, at "TIMEOUT" er nøgleordet, og så opfører de sig nogenlunde pænt. De er nogle vilde børn, men de er sjove at være sammen med, og de finder på en masse skøre ting!
Fiona fik lov til at sætte mit hår, og Rowan fik derefter den store fornøjelse at tage alle elastikkerne og spænderne ud igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar