lørdag den 11. december 2010

p.s. Nick loves the salt fish

Det er skønt, når jeg modtager e-mails fra Familien H. De er rigtig søde og skriver også nogle sjove ting indimellem. Vi har snakket frem og tilbage om, hvad jeg skal have med, og forældrene vil meget gerne have, at jeg tager populære danske børnebøger og DVD-film med. Og det skal de nok betale mig for, når jeg kommer. Jeg tænker, at det bliver noget Bamse & Kylling og Pippi Langstrømpe, for det  er jo rigtig dansk (Pippi er i hvert fald nordisk). Jeg vil også gerne have en gave med til børnene, så jeg køber noget børnemusik, som jeg selv kunne lide at høre, da jeg var lille: Alberte med "Tju bang chokolade mand!"  Den sidste e-mail fra Ethna slutter med "p.s. Nick loves the salt fish"... og jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg læste det. Jeg må nok også hellere medbringe nogle Salte Fisk ;)

Nu er der en måned til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar