torsdag den 3. marts 2011

Forlænget weekend

Så er jeg ved at pakke til at tage med min værtsfamilie til the Adirondacks, http://visitadirondacks.com/
Det skulle være ret flot deroppe. Jeg regner med at vil gå nogle gode ture med mit kamera. Vi tager afsted i eftermiddag og skal tilbringe weekenden i et kæmpe eksklusivt hus sammen med nogle venner af min værtsfamilie. Den anden familie har to børn på 8 og 11. Huset ligger ude i ingenting, så jeg har altså ikke internet hele weekenden og kan ikke give lyd fra mig før søndag aften, hvis jeg er heldig. 

Jeg har pakket lækkert læsestof. Ella Fitzgerald biografi, Nynnes Dagbog 2, "I Was Told There'd be Cake" af Sloane Crosley (som jeg købte igår, 20% off) og en kæmpe udgave af VOGUE.
Jeg kunne ikke vælge, så har pakket det hele.
- og ja, så kom jeg vist også til at købe noget chokolade i Target, fordi jeg så de havde Milka!
Ups..
Ugen er gået fint, og jeg har brugt et par aftener på crosstraineren i YMCA og bagefter i sengen med en episode af Weeds! Elsker det. Elsker Netflix!
Det bliver sikkert godt at komme lidt væk og slappe af. Jeg skal ikke arbejde, så det er helt frivilligt, at jeg tager med - fordi jeg gerne vil bruge lidt tid med familien. Det har været nogle hårde uger, fordi jeg ikke rigtigt har følt mig tilpas omkring dem. Og jeg har følt mig lidt som en fremmed i huset. Af flere grunde. Men jeg havde en rar snak med Ethna en aften her i starten af ugen, og så var det som om hun begyndte at snakke lidt blødere til mig - og siden da har det gået godt. Jeg håber det holder, og at det bliver en god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar