søndag den 20. marts 2011

Forår! Here we go!

Det har været en rigtig god uge. Nu er forårsblomsterne så småt kommet frem, og det begynder at blive varmere. Glæder mig sådan til at se flotte vandfald og forårsblomster rundt omkring! Det bliver fantastisk at gå en tur med børnene og/eller mit kamera!
I fredags var jeg på legepladsen for første gang med børnene. Det var rigtigt lækkert vejr, og jeg kunne bare nyde solen, mens de legede på klatretovene. Jeg tog nogle fine billeder. De er som små aber, for de er så stærke. Fik komplimenter for børnenes klatre-skills af mødre på legepladsen. (Nogle gange tror folk altså også, at jeg er deres mor, og det bliver lidt akavet - andre gange synes folk, at det er mærkeligt, jeg snakker dansk til dem, og de svarer mig på engelsk - som om de tænker: "Forstår de børn overhovedet, hvad den eksotiske tøs siger?". Nå, men det var super lækkert.
I går aftes skulle jeg have arbejdet, men det blev ikke til noget alligevel. Ethna og Nicks skulle have en middag med et andet par, og det her andet par, skulle så bringe deres børn til Ridgedale Rd (mine værtsforældres hus). Det andet par skulle så have en barnepige, der ville komme over og passe børn med mig - men hun mødte ikke op! Jeg vidste det ville komme lidt efter: "We have two options: 1. is that we pay you extra to stay with all 4 children. 2. is that we cancel and go out another time". De her andre børn var altså også små børn, 5 og... 20 måneder! Den her lille fyr vidste jo slet ikke, hvem jeg var. Endte med at svare, at jo, det ville jeg godt, hvis det var okay, at jeg satte en film på, når børnene havde spist - for var bange for, at de ville blive utrygge, hvis de ikke var underholdt hele tiden, og altså, FIRE BØRN UNDER 5! Jeg blev nødt til at gøre det nemt for mig selv på den måde. Men... heldigvis (tror jeg, at det var) sagde min værtsmor, at hun syntes de skulle blive hjemme alle sammen og have en middag med børnene, og jeg fik fri.
Der skete så lidt af hvert, da jeg fik fri - men skal smutte nu! Skriver igen i aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar