tirsdag den 8. marts 2011

Svømning i the Y!

Jeg har været henne at svømme idag, mens børnene var i skole! Kristine var med, og jeg føler mig så frisk nu. Vi løb/gik i intervaller på løbebåndet i 30 minutter inden, og bagefter hoppede vi i vores badetøj og ned til svømmebassinet. Og jeg tror, at jeg vil gøre det til en vane! Faktisk så troede jeg inden, at jeg ville dø efter et par baner, så blev positivt overrasket, da jeg tog en del flere end det.
Jeg hentede børnene bagefter, spiste frokost med dem, læste bøger, og nu sover de. Eller. Rowan sover. Fiona leger på værelset og kommer indimellem ned og hvisker på trappen. Hun løber op igen, når hun kan høre, at jeg rejser mig. Jeg tror, jeg får en okay dag med børnene. Jeg mødte 7.45, og jeg har fri klokken 6.
Men jeg har en lang uge. Alle mine tilladte 45 arbejdstimer bliver brugt mandag til fredag. Min værtsfar rejser til Kina imorgen. Men.. på grund af de lange arbejdsdage i ugen, har jeg så heldigvis også weekenden fri - og vi skal besøge Pauline i Tully og måske stå på ski søndag! Det bliver godt! Glæder mig helt vildt til at stå på ski igen - og måske endnu bedre: Snowboard. Ved bare ikke lige, om det er en god idé, når Wendy aldrig nogensinde har prøvet at stå på ski før og måske får brug for lidt hjælp!
Og i aften bliver også en god aften. Jeg skal nemlig mødes med pigerne og den nye au pair, som er kommet til byen. En pige fra Spanien. Og ikke fra mit bureau. Så jeg er stadig ene au pair fra EurAupair. Mere ved jeg egentlig ikke om hende endnu, men det bliver spændende. Og det bliver helt sikkert underligt ikke selv at være hende den nye mere, og nu at kunne fortælle hende en masse om Ithaca og au pair arbejdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar