mandag den 7. marts 2011

Fastest Way To Sculpt

Påbegynder 8 ugers motion og diet med værtsmor imorgen. Det lyder lidt underligt, men nogle folk fra Cornell University tester denne diet kaldt "Fastest Way To Sculpt" på nogle helt almindelige mennesker, og min værtsmor er en af testpersonerne. Hun spurgte om, jeg havde lyst til at følge programmet sammen med hende. Så jeg er (heldigvis) ikke selv en af testpersonerne, som skal måles og vejes af studerende - men sagde ja, for det skulle være en ret effektiv plan, som både lægger vægt på vægttab og styrke. Måske kan nogle af rådene blive hængende længere end 8 uger. Det kunne være lækkert.
Jeg skriver nok lidt for at advare, for jeg vil nok komme tilbage til dette emne over de næste 8 uger. Jeg bliver sikkert forfærdelig at høre på..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar