mandag den 14. marts 2011

Wow. Det var weekend!

Det har virkelig føltes som en rigtig weekend, hvor jeg bare har været helt, helt fri! Jeg har grint så meget!
Først fredag, som var en dejligt afslappet dag med børnene. Og min værtsmor kom tidligt hjem. Jeg skyndte mig i Urban Outfitters og købte en fin, sort kjole, som jeg havde udset mig. Den havde jeg på om aftenen, da jeg tog med pigerne til "Brazilian Night" på Cornell Campus. Vi tog hen til det her sted, der hedder "The Red Barn" og er et sted mange af de studerende hænger ud fredag aften. Vi sagde jo bare lige, at vi var studerende ved indgangen... Og indtog dansegulvet. Vi dansede til brasiliansk musik og vores to brasilianske au pairs, Renata og Nina, viste os nogle gode samba-trin! Senere tog vi på Dino's i College Town og dansede lidt mere. Og lidt mere. (Bonus info: Går man op til baren her, går der ikke ret længe, før du bliver tilbudt en gratis drink).
Wendy sov hos mig, og vi havde egentlig planlagt, at vi skulle træne næste dag... men det orkede vi godt nok ikke. Vi tog hen og spiste brunch på en café i College Town, "The Carriage House". Desværre havde jeg bare glemt, at det var dér, min counselor arbejder. Det blev lidt akavet og mærkeligt at blive serviceret af hende. Men maden var SÅ god (sprang mit sunde program over denne weekend, for det ville blive for besværligt!) Fik en "Breakfast Sandwich" og friskpresset appelsinjuice!
Bagefter slappede Wendy og jeg af hos mig indtil aftentid. Vi bestilte pizza til aftensmad og gik ud igen. Dino's. Wendy mødte den her fyr, og imens var jeg dømt til at finde på noget at lave, så jeg gik op til baren, hvor jeg så blev kontaktet af en del folk. Snakkede med en skotte? Wendy og jeg dansede en hel del! Og vi kom ret sent hjem i forhold til, hvad vi ellers har gjort. Det var så sjovt!
Søndag eftermiddag tog Wendy og jeg til Greek Peak for at mødes med Pauline. Vi stod på ski indtil kl. 21. Wendy havde aldrig stået på ski før, så jeg måtte lære hende det!! Det var en oplevelse, som jeg aldrig glemmer - at stå der med 1 stk. lang sydamerikaner, der ikke har set sne i år og råbe "PIZZA! PIZZA!" og håbe hun ikke kører ind i dig! Wow! Men til slut var hun super dygtig! Hun kørte for sig selv, mens Pauline og jeg tog en tur op på de gode pister! I dag gør mine ben ondt efter at have "plovet" så meget, da jeg kørte med Wendy, men jeg klarer den, for lige nu er jeg snart på vej til YMCA og træne et par timer med Kristine!

Jeg overvejer at lære spansk. Wendy har lært mig nogle vendinger og ord, og hun siger, at hun var ret overrasket over, at jeg udtaler ordene så godt. Og hun vil gerne lære mig det! Det kunne være ret interessant!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar