mandag den 7. marts 2011

The Adirondacks

 
Jeg prøvede at sove i et stort hus fra 1909 kaldt "Big Shanty" i the Adirondacks. Jeg fik kørt 5 timer hver vej for at komme derop. Jeg fik set udsigten af flotte, flotte bjerge og masser af sne. Jeg fik læst resten af Nynnes Dagbog 2 og begyndt på "I Was Told There'd Be Cake".  Jeg fik set min første døde elg (hængende på væggen over ildstedet).
Jeg fik æg og te til morgenmad og lækker mad til aften. Jeg fik taget billeder af huset. Jeg fik lært at drikke vin. Jeg lærte at spille Mexikansk Domino. Jeg fik snakket med Aaron, som har en kontrakt med Columbia (!). Jeg fik at vide, hvilke guitarer jeg eventuelt kunne anskaffe mig (!). Jeg fik spist en hel pose Skittles og lidt Piratos til. Derefter fik jeg lavet en deal om sundhed med mig selv (nedskrevet og det hele) for de næste kommende uger. Men.. jeg fik ikke kælket, gået en tur eller taget billeder af de fantastisk flotte omgivelser, for det regnede uafbrudt udenfor, og hverken jeg eller mit kamera ville kunne klare sådan en tur.
Jeg har faktisk fået en masse ud af weekenden, selvom det har været lidt hårdt at være fremmed med på familietur. Jeg er glad for, at jeg tog med og fik oplevelsen.
Søndag aften skulle jeg lægge børnene i seng, og pigerne kom forbi og spiste pizza og snakkede.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar