onsdag den 9. marts 2011

"I'm so excited!"

Rowan løber rundt i huset og siger "I'm so excited!" på den mest søde måde. Min værtsfar, Nick, er tager på forretningsrejse i Kina, og han har lovet at tage en yo-yo med hjem til Rowan. I morges var det første Rowan sagde til mig: "Daddy's going to China to buy me a yo-yo!", som om det er det eneste og vigtigste Nick skal i Kina. Rowan er også begyndt at kalde mig "hina" eller "kahina" i stedet for at udtale det rigtigt - som han faktisk godt kan, når han vil. Jeg smelter helt, når han kalder "hiiiina, hiiiiina"!
Børnene har været så fantastiske de her to dage. De er meget roligere, kræver ikke alting hele tiden og leger faktisk også sammen (uden at skulle have mig med i legen) i længere tid. Skønt! Næsten englebørn.
Rowan og jeg har lige sat Nick af ved lufthavnen, hentet Fiona, og nu skal jeg til at lave noget frokost. Jeg har endda tid til at skrive, fordi børnene leger sammen inde i stuen!  
Den nye au pair er super sød og meget afslappet. Hun hedder Maria Lucia, men bliver kaldt Concha, og er 25 år gammel (Renata er 26, så det er ikke vildt), og hun kommer fra det sydlige Spanien. Det gik godt på Starbucks. Vi snakker meget i vores gruppe, og meget i munden på hinanden, så det var fedt, at Concha rent faktisk kunne snakke med i vores utroligt høje tempo. Og selvom hun siger, at hendes engelsk ikke er godt, så synes jeg faktisk hun klarer det udemærket!
Nå, men skal lave et par sandwiches til børnene og ifølge programmet en Avocado Spinach Salad med quinoa til mig selv. Det lyder lækkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar