mandag den 28. februar 2011

Weekend. Langt om længe. Og nå ja, Filthy Gorgeous..

Weekenden var tiltrængt og velfortjent. Wendy spurgte om jeg ville med i biografen fredag aften og se "Black Swan"! "Oh yeah, are you kiddin'?!" svarede jeg, for jeg har altså prøvet at overtale pigerne over flere uger til at se den med mig! Og den var vildt god - synes jeg efter et par dages tænke-tænke.. For den er meget anderledes og ender på en alt for dramatisk og næsten tragikomisk måde. Bonus info: Natalie Portman skulle tabe sig jeg-ved-ikke-hvor-mange-kilo inden optagelserne, og instruktøren prøvede også under optagelserne at skabe splid mellem Natalia Portman og Mila Kunis for at gøre det mere intenst.
Der har altså også været lidt drama i vores gruppe i den her weekend, puha. Heldigvis er vi okay nu, og det hjalp til, at vi fik talt om nogle ting, så jeg ser det som noget positivt. Det vil jeg ikke sige mere om.
Vi var alle fire hos frisøren lørdag eftermiddag, og om aftenen lavede vi burritos (mhm..) og om aftenen drak vi øl og gik til College Town. Vi endte til en kæmpe college fest i en af Cornell bygningerne, en fest kaldt "Filthy Gorgeous", som vi hørte folk snakke om - og youtube-videoen nederst kan give en god smagsprøve på, hvad vi var gået ind til.
Så det var en oplevelse. I hvert fald. Haha - det var måske ikke liiiiige, hvad vi havde regnet med! Men sjovt var det da alligevel! Og der var da også almindelige collegestuderende. Vi gik dog hen på en almindelig club efter lidt tid, fordi det begyndte at være for mærkeligt. 
Der er vist ikke noget af det næste, som jeg kommer til at skrive, der kan toppe dét.. men søndag kørte vi en tur til Carusel Mall i Syracuse. KÆMPE mall. Wauw! Vi nåede ikke engang rundt i alle gange og etager. jeg købte et pashmina tørklæde i JC Penney, to sorte kjoler i H&M og så en fødselsdagsgave til Kamilla, som jeg glæder mig super meget til at give hende, når familien kommer til april!!!
Idag har været en god dag, men ikke noget særligt. Det blev til biblioteksbesøg og pizzabagning med børnene. Ligger i min seng nu og vil se en film på Netflix (jeg elsker netflix <3)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar