tirsdag den 22. februar 2011

Shopping eller sygdom?

Fredag: Syg. Havde en hård dag med børnene og faldt bare i søvn foran fjernsynet, da jeg havde fri. Ikke videre spændende.
Lørdag kom Kristine med slik, sodavand og film og passede på mig! Og senere kom Renata og Wendy også. Det var så rart med noget underholdning! Jeg skulle passe børnene om aftenen, men de skulle bare lægges i seng, så pigerne blev hos mig og spiste pizza til aften - pizza, som min værtsmor var så sød at give!
Søndag vågnede jeg, og syntes at jeg havde det okay og var rimelig frisk. Planen var jo oprindeligt, at Renata og jeg skulle køre en tur op til Waterloo Outlets og få del af deres President's Day udsalg. Jeg var i hvert fald ikke syg!
Det tog en times tid at køre derop, og vi købte lige en næsespray til mig på vejen. Og jeg havde det rigtig godt - lige indtil, jeg kom ud af bilen, og mine øjne pludselig var ekstremt lysfølsomme, og min næse rendte væk fra mig. Fedt. Måtte gå rundt med solbriller på. Men jeg havde i det mindste mine solbriller med, og så kunne folk ikke se mine vandede øjne. Jeg brugte ret mange penge. Måske lidt for mange. Det var så billigt, at jeg bare måtte købe det hele! Men jeg fik ret meget for pengene: Banana Republic kjole og trøje, Adidas Sweatshirt og tights, Calvin Klein undertøj, cardigan og T-shirt + ukendt T-shirt, som var rigtig billig. Og nå ja, så tog Renata og jeg i Wegman's bagefter og købte make-up, og jeg ved ikke hvad... Jeg er glad for det hele, og jeg købte kun ting, som jeg ved, at jeg får brugt! For at sammenligne gik jeg altså slet ikke amok på samme plan som Renata, som købte 6 kjoler og 4 sweaters på en halv time - alt sammen noget, som hun vil gemme og tage med hjem til Brazilien, og det er lidt sjovt (normalt opfører hun sig ikke typisk braziliank, men på dette punkt...) Det var en vildt god tur! Jeg kom godt nok hjem og havde det endnu værre, men pyt. Jeg fik en hel masse ud af weekenden!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar