tirsdag den 15. februar 2011

Valentinesweekend

Fredag tog Renata, Wendy og jeg i biografen og så premieren på "Just Go With It" - en ny komedie med Jennifer Aniston og Adam Sandler i hovedrollen. Overraskende spillede Nicole Kidman en mindre rollen i filmen. Den var rigtig sjov! Måske bedre end "No Strings Attached!", fordi den her var mere sjov end den var romantisk!
Lørdag stod jeg op og skypede med dem derhjemme. Helt vildt dejligt at tale med dem igen! Renata ringede klokken 12 om jeg havde lyst til at tage med hende til Wrestling oppe ved Cornell University. Selvfølgelig! Jeg hentede hende og kørte derop, og Wendy ankom til arenaen lidt efter. Cornell's wrestling team skulle være det bedste i USA i øjeblikket, og det beviste de med 38-0 point til Cornell! Det var en speciel oplevelse. Ved ikke helt om fyre i stramme gymnastikdragte kravlende hen over hinanden er en sport for mig... Men interessant at være til stede.
Efter kampen kørte vi til College Town og spiste en sen frokost. Klokken var blevet 15.30! Det blev en kombineret frokost og aftensmad, for puha, vi spiste meget... Fælles enorm tallerken med nachos til bordet, som vi ikke fik spist op, luksus burger og fries til mig, ristet kalkun-sandwich og fries til Wendy og en eller anden slags tomatsovs-oste sandwich med fries til Renata. Alt, alt, alt for meget mad. Vi fik alle mad med hjem i kasser!
Jeg skulle arbejde lørdag aften, fordi mine værtsforældre skulle til et dinnerparty hos Nicks chef. Jeg skulle bare putte børnene i seng og læse dem et par bøger. Det var rigtig hyggeligt. Jeg kunne mærke, at de havde haft en god lang dag med deres forældre, så de var glade og trætte. Fiona gav mig et kram og sagde "I love you", og jeg vidste ikke helt, hvordan jeg skulle reagere, for hun er jo kun 5 - hun syntes vist bare det var hyggeligt, at jeg puttede dem. Da de sov, gik jeg ned og satte mig foran familiens enorme fladskærm. Satte mig op med et sæt, da mine værtsforældre kom hjem et par timer senere.
Søndag sov jeg længe (kl. 11) og sendte Wendy en besked om, at jeg ville tage hen at træne om en time - om hun ville med. Halvanden time senere kunne jeg endelig hente Wendy. Mine værtsforældres bil holdte i vejen, så jeg blev nødt til at vente til de havde tid til at flytte den. Men det gik. Vi trænede til kl. 14 og mødtes med Paulina ved Mall'en ved siden af. Kl. 15 var Wendy, Paulina, Renata og jeg på vej til Taughannock Falls et stykke vej fra Ithaca. Det var så smukt! Frosne vandfald, vandløb og træer alle vegne i sneen! Jeg tog en hel masse billeder af alt, hvad jeg så. Vi var ret kolde og sultne om aftenen og kørte hen til en restaurant, som min værtsfar havde foreslået os. Maxi's Supper Club. Fantastisk!!! Sydens mad og musik. Blues band i baren og lav belysning. Meget krydret mad og masser af seafood på menuen. Det var helt suverænt! - Og jeg tillod mig altså at spise dessert efter både træning og lang gåtur samme dag. Dér skal jeg spise igen!
Det var weekenden. En god Valentinesweekend. I dag har været en god dag, men knap så interessant. Fortæller om det imorgen, for nu skal jeg altså i seng! Glæder mig til at sove, for jeg har endelig fundet mine ørepropper, som jeg virkelig bare har manglet de sidste par dage! Godnat.

Billeder fra weekenden (klik for at forstørre):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar