søndag den 27. februar 2011

Winter Break

 Børnene har haft vinterferie i denne uge, og forældrene skulle stadig arbejde, så jeg har lavet sjov og ballade med børnene alle ugens dage. Mandag havde forældrene dog fri, så jeg skulle kun arbejde fra 2.30 til 7. Tirsdag var vi i Science Center med Kristine og Wendy sammen med deres søde værtsbørn. Onsdag havde vi en playdate hos Kristine og bagte cookies og legede i husets enorme legeværelse! Det var rigtig sjovt, og børnene nød det! Torsdag tog jeg børnene med i Science Centeret igen - puha, der var mange mennesker. Og jeg havde KÆMPE hovedpine - men overlevede! Fredag skulle vi have været henne i YMCA for at svømme og lege i boldrummet. Desværre (heldigvis, for jeg var ikke helt med på koldt vand + forkølelse - og ville ellers ikke kunne slippe uden om, fordi Ethna havde lovet børnene det) sneede det helt vildt, og jeg måtte ikke køre med børnene. Jeg pakkede mig selv og børnene rigtig godt ind og tvang børnene en tur med ud i sneen for at grave slæderne frem under alt det hvide stads i haven, og så gik vi op til en fantastisk kælkebakke et par stejle gader væk. Dvs. jeg travede, og de sad og nød turen på hver sin slæde - men det er okay. Jeg trængte alligevel til lidt bevægelse efter sygdom og dovenskab... Jeg har været syg indtil fredag morgen, og det har godt nok været lidt hårdt at skulle håndtere både sygdom og børn, men klarede den. Og fredag var en fantastisk dag med børnene. Vi havde det så vildt sjovt i sneen. Trillede rundt i den og nød ikke at skulle noget særligt. Plus, der står en flot snemand foran huset nu!
Weekenden skriver jeg om i morgen, for jeg er vildt træt. Jeg har siddet og set første halvdel af Oscars med min værtsmor Ethna i aften. Så jeg vil i seng nu.

Jeg savner jer derhjemme og har altså brug for at høre fra jer snart!
En uge uden at kunne skrive eller tale, bare nogetsomhelst, er alt for lang tid!
Jeg håber I har det godt, og jeg savner jer altså.

Kram fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar