torsdag den 10. februar 2011

"Oh my.." - "NEJ FIONA!"

Okay, så jeg har ikke rigtigt skrevet, fordi der intet nyt er at fortælle. Ikke udover at jeg har spenderet ret mange penge på sportstøj. Det var på udsalg... Så det er altså iorden! Det er Nike sportstøj, meget billigere end i Danmark, og det sidder super godt, hvilket vil motivere mig endnu mere til at tage hen at træne. Der er altså mening i det! Men jeg var nok lidt selv ude om det, da jeg blev kaldt en omvandrende Nike-reklame af receptionisten i YMCA. Men helt ærligt, havde jo også lidt med hjemmefra...
Lige nu sidder jeg og nyder en kop kamille/mynte-te og håber på at det kan gøre mig lidt træt. Efter en god times træning og et alt for langt bad er jeg lysvågen... Og jeg burde virkelig sove tidligt, for jeg skal møde kl. 7.45 i morgen. Nick, min værtsfar skal have sin cast (gips?) af foden hos lægen, og Ethna skal køre ham. Jeg skal ikke en hel masse. Bare give børnene mad og lade dem sumpe foran fjernsynet i en times tid - og så derefter køre dem i skole, som jeg plejer.

Kristine, den danske au pair, er i Mexico med sin familie lige nu. Jeg har lige siddet og drømt mig væk til varmen, mens jeg kiggede hendes billeder. Pff, jeg er da slet ikke misundelig...

Ps. Fiona er begyndt at sige "Oh my God!" hele tiden på den mest irriterende måde. Det gør fysisk ondt i mit øre, og jeg frygter høreskade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar