onsdag den 4. maj 2011

Tirsdag og solen skinner!

Sara & Sophie

Ligger i min seng nu efter en god dag på egen hånd med børnene. Selvfølgelig er der noget med rutinen, der lige skal falde på plads, men det er faktisk gået rigtig godt! Børnene er meget åbne overfor nye mennesker, og de holder sig ikke tilbage for mig eller skubber mig væk. Sara er ret aktiv, og det hjælper hende at få frisk luft og gå laaaange ture. Vi gik en tur i parken med klapvognen, og efter Sophie havde fået en flaske, eller faktisk to, så sov hun, og så snakkede Sara og jeg om alverdens ting (virkelig alt muligt! Forstod ikke halvdelen af historierne..) og legede på legepladsen. Solen skinnede, og der har været 30 grader celsius i dag!! Vi var ude i nogle timer, og det kommer vi til at være næsten hver dag. Det er faktisk ret rart. Plus, at jeg nok får noget farve på mine blege, danske ben. Jo tak. Jeg har så siddet og set One Tree Hill på computeren det meste af aftenen.. Jeg kunne alligevel godt mærke, at jeg har været ude at gå hele dagen. Med to små børn.
Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar