torsdag den 5. maj 2011

What's on your mind

Jeg er træt og udmattet, men har haft en skøn dag. Lang gåtur med børnene (haha, jeg er begyndt at kunne mærke, især i ballemusklerne, at jeg har gået meget op ad bakke med en tung klapvogn). Større vredesudbrud fra Sophie, som fik mig til at svede, men fandt løsningen efter flere forsøg med flaske, bleskift og kram (dog ikke i bestemt rækkefølge). Brianna og Everett, de to ældre børn, kom i går aftes og er her i denne uge. STOR hjælp fra dem, da der var to grædende børn på samme tid. Fik begge børn til at sove og endda på samme tid! Så nåede jeg også lige at gøre rent - jubii, hurra! Lækker, lækker aftensmad og næsten dansk - fisk og kartofler! Derefter en tur i mall'en med Ramona, hvilket gjorde, at jeg nu føler mig lidt mere sikker på, at jeg nok skal falde på plads her og møde folk. Jeg fór faktisk lidt vild på vej derhen. Hjemad gik bedre. Tror det hjalp, at jeg havde sat Adele på og skreg med af alle kræfter. Adele klarer alt! Da jeg kom hjem, var det ret sent, hmm, måske 10.30. Mark og Birthe sad i stuen, og jeg ville bare lige sige godnat, men jeg er først lige kommet ned på værelset nu her (kl. 00.44). Vi havde den bedste snak om alt muligt, og jeg går glad i seng nu. Jeg har faktisk lidt haft tanken om, at det nok bare ville gå galt igen siddende i baghovedet.. Men den her familie, de her værtsforældre, er jo helt anderledes, så den tanke har jeg smidt helt væk. Utroligt at to mennesker, som ikke kender mig, og som jeg ikke kender - hvis privatliv jeg invaderer - kan få det hele til at føles så let og så afslappet. Det er bare mig selv, der gør det hele mindre afslappet ved at spørge om lov til at gøre ting, som de synes er fjollet at spørge om (f.eks. at låne bilen, tage bad osv.), for i mit hoved er jeg stadig i gæste-stadiet. Men efter bare 4 dage, føler jeg mig ualmindeligt tryg her. Det er anderledes på en god måde, og alt er faktisk, som det burde være.
Mangler dog stadig at få skype op at køre, så jeg kan høre fra jer derhjemme!!
Men nu vil jeg i seng. Godnat!

PS. Endnu en upside: Jeg kan sove til 9-10 hver dag (i hvert fald de her dage). Det perfekte match, siger jeg jo! Haha, ej, det er jo slet ikke det, som det kommer an på, men det er da skønt!
PPS. Ramona inviterede mig til en koncert i Philadelphia på fredag. Jeg tager nok med! Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar