mandag den 13. juni 2011

Typisk

Jeg har en hel masse at fortaelle om weekenden, men min computer er kaput. Skaermen er doed, ifoelge Best Buy's Geek Squad... Jeg laaner mine vaertsforaeldres computer i stuen. Saa det bliver kort, desvaerre.
Ramona, Mette og jeg var i Washington DC til Capitol Pride baade loerdag og soendag. Pride Parade loerdag var fantastisk med draq queens, transvestitter og alt hvad der hoerer sig til. Soendag var Pride Festival med musik - mest draq queens og maskuline kvinder, der optraadte, og med ekstremt daarlige sangvalg. Kliche. Det var skaegt. Og der kommer billeder!
Jeg har forstuvet foden idag. Fik en koekkenskuffe ned over den. Ellers intet nyt.
Jeg kan ikke love, at jeg snart skriver igen. Ikke foer jeg har loest problemet med at skaffe computer eller andet... Send gerne penge ;)
Jeg vil laegge min fod lodret nu. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar