mandag den 27. juni 2011

Bule i bilen! - og det var ikke mig


KT TUNSTALL - OTHER SIDE OF THE WORLD

Det var en god weekend. Fredagens baseball game og efterfoelgende fyrvaerkeri var hyggeligt! Kampen blev tabt, men det var stadig en oplevelse at se serioes "rundbold". Haha, jeg troede virkelig, at der maatte vaere et eller andet, som jeg havde overset, for spillet virkede saa simpelt, men nej overhovedet ikke. Der gik et lys op for mig der. Fyrvaerkeriet var rigtig flot! Der blev virkelig fyret nogle penge af paa det krudt. Nu glaeder jeg mig helt vildt til at tage til Washington DC d. 4. juli. Det har jeg nemlig hoert skulle vaere helt, helt, fantastisk, og det var det her jo ogsaa!
Naa ja, det hade jeg naesten glemt igen - nu kommer en laengere forklaring, saa har jeg advaret - det var Ramonas counselor meeting, som vi var til fredag, og vi skulle alle moedes ved counselorens hus foerst, og, og, og saa var det, at Ramonas counselors mand paa en eller anden maade fik bakket ind i "min" bil, dvs. mine vaertsforaeldres, paa vej ud af indkoerslen, og den er nu baade bulet og godt ridset paa doeren i den ene side. Stakkels bil. Og faktisk ogsaa stakkels naesten 80-aarige mand, som havde det saa daarligt med det bagefter. Heldigvis kommer min vaertsfar lige et smut hjem fra DK imorgen for at hente de aeldre boern. Saa kan han lige fortaelle mig, hvad han synes, der skal goeres. Jeg har skam numre, adresse og det hele paa "gerningsmanden"... Aah ha da.
Loerdag var endnu bedre. Ramona og Mette kom og hjalp med at goere klar, inden de andre piger kom. Vi bagte brownies, lavede salat og drak Sangria, mens musikken spillede i koekkenet. Saa det blev gjort i god afslappet stil! Der kom 3 andre piger, saa vi var 6 i alt, og det var rigtig hyggeligt. Vi bestilte pizza og spillede spil. Vi proevede at spille et drikkespil, men det duede ligesom ikke helt, da halvdelen af os skulle koere hjem. Men hyggeligt var det! Haaber vi kan goere noget lignende igen en anden gang. Ramona og Mette sov her, saa vi drak videre efter, at de andre piger var taget hjem. Vi sov alle tre i min kaempe, enorme seng, der var blevet myrefri - forresten (!). Ha, hvor var vi traette idag... Men naaede da op til at goere rent og tage til mit cluster meeting med Ramona som opbakning. MInigolfbanen var lukket, og det regnede. Perfekt. Oven i det, saa var kun 2 af os moedt op. Vi fik dog en god iskaffe og snak, inden vi satte GPS'en til at koere os hjem igen. (aah, jeg elsker min GPS!)
Nu sidder jeg og spiller guitar, da jeg ikke kan sove allerede (vaagnede altsaa ogsaa lige kl. 2 i eftermiddags...). Og der er heller ikke rigtigt nogen grund til at staa op tidligt. Slet ikke imorgen. Jeg skal dog ud med mit kamera en tur. Maaske. Eller i mallen, hvis jeg har penge. Jeg mangler shorts!
For naeste hoejdepunkt er en formidabel tur til San Francisco paa torsdag sammen med Ramona!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar