søndag den 2. oktober 2011

Six Flags Of America, og vi skyder Halloween igang!




Min krop er helt færdig, og min stemme er svækket. Det regnede helt vildt igår, og Mette, Lina, Stefanie og jeg besøgte Six Flags Of America (forlystelsespark), hvor der var fuld gang i Halloween-temaet med blod, zombier, klovne og heavy metal henover højtalerne. Puha, jeg hader klovne... Vi prøvede alle parkens rollercoasters. Jokeren og Superman var lidt vilde at prøve, men det blev lidt mere interessant, da det blev mørkt. Jeg fik skreget halsen ud, da vi gik på deres Backwoods Bloodshed trail i skoven, som de havde opstillet til temaet. Det var ikke forfærdeligt uhyggeligt, men jeg blev bare så forskrækket, hver gang de hoppede ud foran os, og de havde nu meget godt forsøgt at få ram på folks fobier. Jeg klemte Mettes hånd så meget, at hun stadig brokker sig over det. Selvfølgelig. Det var mudderet, og vi kunne ikke se en pind, så vi blev alle vildt forskrækkede, når der sprang mænd ud af buskene med blod over det hele, og nogle af dem havde knive eller motorsave, og nogle var vareulve og andre havde lemmerne hængende ud af dem. Det værste var nok de personer, som var klædt ud som små piger på en legeplads i mørket. De spurgte om, vi ikke nok ville holde deres bamse og kom helt op i ansigtet på os. De fleste zombier i skoven bad os nu bare om at vende om eller fortalte, at de nok skulle få fat på os. Det var nu meget sjovt at prøve. Adrenalinen kørte stadig rundt i kroppen, da jeg lå i sengen.
Det regnede jo også konstant, mens vi var i Six Flags. Jeg kom hjem med drivvåde sko, som nok ikke overlever meget længere. De gik helt op i sømmene. Mine converse... Æv.
Nå, men jeg sov hos Mette. Vi tog herhjem og så film, så jeg orkede ikke at køre hjem, og jeg sidder her stadig. Haha, og nu sidder Mette og skyper med hendes mor, og jeg har lige siddet med tårer i øjnene og grint hysterisk, mens hendes mor blandt andet kom med råd på, hvordan man kunne score zombie-fyre i Six Flags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar