torsdag den 6. oktober 2011

Thank God for Thera-flu!

Jeg er blevet syg. ØV. Men det skulle jo komme, når alle omkring mig, og især børnene, har været syge på skift den sidste måneds tid. Det er min tur. Så nu sidder jeg snot forkølet i min seng og venter på, at medicinen skal virke, så jeg kan sove rigtig godt. Nå ja, og ser lidt Grey's Anatomy, yey! Men jeg har arbejdet både i går og i dag, selvom jeg er syg. Puha, jeg ved ikke om, jeg kan klare endnu en dag. Eller om børnene kan klare en dag mere med mig! Jeg keder dem jo ihjel.
Indtil videre har Birthe købt masser af medicin til mig, og selvom jeg hader at tage medicin for så lidt som en forkølelse, så tager jeg det alligevel. For min værtsfar er væk på forretningsrejse i øjeblikket, og så duer det virkelig ikke, at jeg lægger mig i sengen, hvis jeg kan undgå det. Og desuden så har jeg aldrig sovet bedre end efter at have taget noget te-agtigt medicin kaldt Thera-Flu. Det slog mig fuldstændig ud!
Men jeg vil lige fortælle, at jeg har fået endnu et A for mine tegnelektier, og nu begynder jeg altså virkelig at stille spørgsmålstegn ved det. Jeg kan ikke forstå, at der ikke kræves mere. Og det er altså ikke noget, jeg siger med "Fuck Janteloven" skrevet i panden. - Kan man spørge læreren om, han behandler ens karakterer anderledes (og måske er lidt mere doven eller bare sød), fordi man er "custom class" studerende, og karakterer og credits i virkeligheden ikke gælder? Eller ville det undervurdere hans arbejde?
Hmm. Men jeg krydser fingre for, at jeg bliver rask til weekenden. Der er stort au pair-møde i DC på lørdag, hvor vi skal på aftentour rundt i Washington og se monumenterne lyse op og drikke varm kakao, og det vil jeg rigtig gerne med til. Plus, at jeg har meldt mig som chauffør for et par andre piger, og det ville måske skabe lidt kaos. Plus plus... jeg har allerede købt billet til tourbussen. Til både jeg og Mette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar