tirsdag den 11. oktober 2011

Oktober-kalender!

Lige lidt mere: Der er præcis 3 måneder til, at mit år slutter her i USA, og så er det også 1 helt ÅR siden, jeg forlod Danmark. Der skal ske rigtig meget de næste 3 måneder, så jeg vil dele min kalender:

OKTOBER!

1. : Six Flags "Fright Night"

8. : DC au pair stormøde

15.: Arlington National Cemetery i DC med værtsfamilie

22. : Zombie Walk! Silver Springs, DC

23.: Applepicking med værtsfamilie

29. : Halloween party!

31.: Trick or Treat?

NOVEMBER!

24-27. : Thanksgiving (25: min fødselsdag, wuhu!). Eventuelt rejseplaner!

DECEMBER!

24. : Christmas lunch / Juleaften

26-28. : Snowboarding / ski med værtsfamilien.

29.-2. jan. : New Year's i NYC! Webster Hall og Times Square!


Og så bliver der ellers fyldt mere på, når jeg har datoerne for resten af planerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar