onsdag den 11. januar 2012

Puha, nu skal jeg snart hjem!

Og jeg har de sidste dage tænkt over, hvor meget man forandrer sig, mens man er afsted. Her er en liste over ting, som har ændret sig bare i mine vaner.


Ting jeg er blevet afhængig af:
  • Kaffe
  • Panera Bread
  • At rejse (!)
  • Musik
  • At synge hele tiden
  • Clean&Clear facial scrub
  • Vandflasker (som skal med overalt)
  • Neglelak
  • Facebook
  • Skype
  • The Body Shop produkter
  • Bil
  • Netflix - generelt serier online
  • Mouthwash
  • Urte sovepiller
  • At skrive ting ned
  • Tør-shampoo
  • At shoppe kjoler
  • At have ALT i tasken
  • Fisk, ost, frugt og grøntsager!


Ting jeg er blevet mindre afhængig af:
  • Fjernsyn
  • Alkohol
  • Telefonen
  • Andre der tager beslutninger
  • Lægebesøg
  • At have selskab
  • Kød og hvidt brød
  • Lange bade
  • Frisør
  • Parfume
  • Et fast sted at sove (man lærer at leve i en kuffert)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar