torsdag den 12. januar 2012

Dulles International Airport - så går det hjemad!

Wow… jeg sidder i lufthavnen (hurra for gratis internet!) og kan slet ikke holde styr på mine tanker. "Mærkeligt" eller "underligt" kan slet ikke gør det. Det er vist lidt af en ud-af-kroppen oplevelse. Jeg har lige været henne ved gaten og fik snakket med en dansk SAS medarbejder, som hjalp mig med at få et bedre sæde - a window spot! - og hun har ovenikøbet blokeret sædet ved siden af for mig!!! Ej, hvor var hun sød. Nu skal jeg nok få sovet - forhåbentlig! Jeg har medbragt mine afslapnings-urte-piller-halløj, så jeg ikke kan meget andet end at i hvert fald blive lidt døsig.
Lige nu sidder jeg ved Starbucks/News connection og får mig en velfortjent coffee Frappuccino og en banan. Jeg kan ikke spise meget andet. Jeg sidder og tænker på, hvor sørgeligt det var at sige farvel til min værtsfamilie i morges, og Mette… puha. Mette kørte mig hele vejen til lufthavnen og sagde farvel til mig ved check-in. Det er allerede et par timer siden, og jeg har først fået mulighed for overhovedet at tænke og sidder ned nu. Sara og Sophie forstod selvfølgelig ikke helt situationen i morges - og måske er det godt nok. Det ville have været så hårdt, hvis også de stod med tårer i øjnene. Mine værtsforældre var rigtig søde og gav mig flere kram. Jeg fik selvfølgelig kys af begge piger. Våde savle kys og kæmpe knus. Åh, jeg kommer til at savne dem. Og Mette, wow.. Hun bliver her en måned endnu, og så skal hun ud at rejse en måned. Der går nok flere måneder, før vi ses igen. Men så skal jeg også til København!
Jeg glæder mig til at se jer allesammen derhjemme, så meget!!! Jeg kommer til at tude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar