torsdag den 22. december 2011

Puha, tiden går...

Der er 2 dage til jul, 7 dage til Mette og jeg drager til New York for at fejre nytår og kun 21 dage til jeg igen står i Danmark. Det kribler i kroppen, når jeg tænker på det.
Mette og jeg har haft lavet en pakke-kalender-gaver til hinanden her i december i stedet for at give hinanden store julegaver d. 24., og det har været ret hyggeligt at åbne en lille pakke med en kort besked hver morgen. Og hvor nogle af tingene kan bruges, er der også nogle af dem, der mest er for sjov.
Ellers er der ikke sket så voldsomt meget. Jeg har haft mit sidste au pair møde med counseloren, hvor vi var inviteret hjem til min counselor Sally til julemiddag og pakkeleg (ikke helt det samme som dansk pakkespil). Det var rigtig hyggeligt. Da der stadig er noget tid til, at jeg skal hjem, aftalte jeg med min counselor, at vi lige mødes til kaffe og siger farvel engang senere.
Jeg har også haft min sidste tegnetime og eksamen, og jeg fik et A - som ikke gælder på papirerne, men som alligevel betyder en hel del for mig. Jeg er rigtig glad for, at jeg tog de tegnetimer, og jeg håber, at jeg kan blive ved med at tegne, når jeg kommer hjem. Der skal i hvert fald købes materialer til det kort efter hjemkomst! Min eksamenstegning så sådan her ud: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar