lørdag den 24. december 2011

JUL!

Og GLÆDELIG JUL til jer derhjemme i Danmark! Nu er det jo d. 24. både her og in the DK! Jeg ved (jeg håber), jeg skypes med med mor, far og søskende, men glædelig jul til alle jer andre! Jeg håber I får en dejlig juleaften med alt, der hører til! Sne får vi ingen af her! Men vi skal holde både den danske og den amerikanske jul, så der bliver and og juletræsdansning imorgen aften sammen med halvdelen af pakkerne! - og resten af gaverne tager vi d. 25. sammen med kalkun, ris a la mande og gaver i julesokkerne fra julemanden! Mette kommer og fejrer jul med os imorgen, da hendes værtsfamilie er ærkeamerikansk og ikke gør noget ud af d. 24.! Så vi deler den danske julehygge!

Nu vil jeg ligge under dynen og glæde mig :)

ps. Jeg er forresten blevet godt og grundigt forkølet. Kan man ikke ønske sig "god bedring" under juletræet? Jeg gider bare IKKE at være snottet til nytår, når jeg nu har så store (dyre) planer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar