tirsdag den 2. august 2011

Drømmer om

Jeg er syg, og jeg keder mig. Jeg har ligget i sengen hele eftermiddagen i går og hele dagen idag. Jeg har ikke kunnet spise noget og har bare været super træt. Så jeg har ligget og drømt lidt og nørdet min ynglingsbutiks hjemmeside! (Og så har jeg endelig haft tid til at lære at skifte til dansk tastatur - trylle trylle trylle - æøå!) Her er nogle ting, som jeg drømmer om!

Urban Outfitters!

Mere farve, flere blomster gør glad! 



Fordi ellers glemmer jeg det...
Mhm, quesadilla maker!



Ja tak!


Det er svært at lade være med at glæde mig til at komme hjem, når jeg har så meget, der venter: Jeg skal sende ansøgning til studier, jeg skal læse Matematik og Fysik, jeg skal forsøge at få arbejde i vuggestuen igen, jeg skal flytte hjemmefra, jeg skal læse - og, og, og! Sidst, men ikke mindst, skal jeg bruge så "forfærdeligt" meget tid med familie og venner, som jeg savner ret så meget.
Da jeg sad og kiggede alle moeblerne og diverse igennem, kom jeg til rigtigt at glæde mig til den dag, hvor jeg skal flytte mine ting over i min egen lejlighed! Og jeg skulle nok tage alt det her! Og lidt til.
Mine værtsforældre har været rigtig søde ved mig, mens jeg har været syg. Med det mener jeg selvfølgelig ikke, at de ikke plejer at være søde! De har bare været ekstra søde og tjekket op på mig et par gang om dagen for at sikre sig, at jeg var okay, og om jeg ville have noget mad (nej tak, kunne ikke engang kigge på mad), om jeg drak nok vand, om jeg ville have noget medicin for det. Og så videre. Det var nu meget pænt af dem, synes jeg. Og det kunne utroligt nok lade sig gøre, selvom jeg stort set havde isoleret mig selv nede på værelset det meste af dagen. Men nu går det så også bedre, så det hjalp da.
I morgen skal jeg arbejde igen, og hele familien tager afsted til lufthavnen igen om aftenen - denne gang Canada! Og jeg er så ufatteligt heldig, at jeg kan tage en 2 ugers roadtrip med Ithaca-pigerne i Californien! Juhu!!!! Mandag, mandag, mandag!

2 kommentarer:

  1. Hej..
    JEg har fuldt lidt med på din blog, utroligt spændende. JEg er selv au pair i MA.
    JEg tænkte på du har købt en MAC computer, hvordan har du fået æøå på den? Overvejer nemlig at købe en, men vil ikke hvis jeg ikke kan skrive æøå..

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Du kan ikke få æøå på det fysiske tastatur, men du kan få det ved at gå ind og lave om på sprog- og tastaturinstillingerne. Det kan sagtens lade sig gøre. Og så vænner du dig bare til, hvor de ligger henne. Eller du kan skrive det på knapperne :)
    Hvor længe har du været au pair?

    SvarSlet