mandag den 8. august 2011

California!


Tak til mine søde søstre for pakken med alt godt i! Mhm.. En fin ramme med det sødeste billede af os alle, tegninger, lakridser og hjemmelavede øreringe! Tak I to! (Og til mor for at sende det!) Jeg smilte over hele hovedet, da jeg fandt det i postkassen!




Pyh.. Og så er det i morgen, at jeg forhåbentligt klarer at boarde et fly til LA! Væk fra kedelige tordenbyger og hen til sol, varme og tøsesjov i Californien! Det kribler lidt i maven! Jeg glæder mig, og jeg er også lidt nervøs for, at jeg kommer for sent eller glemmer noget. Men jeg tager mig lige lidt sammen. Og krydser fingrene...
Jeg er blevet rask igen, og mine værtsforældre er taget til Canada. Jeg havde fri, efter de var taget afsted, så torsdag tog Natalia, en ny tysk pige, og jeg hen til Howard Communty College og meldte os til vores fag. Reglerne hos bureauet er blevet lavet om, så jeg kunne tilmelde mig næsten, hvad jeg ville! - Så jeg skal nu have tegnetimer hver tirsdag aften fra september og indtil engang i december. Det er super lækkert! Jeg glæder mig til at have noget at fordybe mig i, og til at gå lidt i skole igen. Og der kan på ingen måde være uinteressante lektier. Det har "bare" været Mette og jeg denne weekend, og det har været rigtig sjovt. Også selvom vi faktisk ikke har lavet noget særligt. Faktisk lavede vi en del underlige ting, fordi vi kedede os sådan. Vi var henne i mallen, hvor vi snød os lidt for at få lagt make-up i Macy's, og henne at træne, spolerede så det hele ved at købe is og lave punch, og vi så en del gysere og afsnit af Grey's Anatomy. Bare slappet af, og det lyder altså mere sørgeligt end det var. Det har faktisk i det hele taget været en ret afslappet uge, for på grund af sygdom og værtsfamiliens tur til Canada, har jeg kun arbejdet mandag og onsdag. Og de vil sige, at jeg ingen undskyldning har for, at der ikke skulle være sparet energi op til de næste par uger! Jeg glæææææææææder mig!
Jeg skal se, om jeg kan låne Kristines computer, og om jeg får tid til at skrive, men ellers bliver der nok ikke flere indlæg, før jeg er tilbage. Men det bliver så nok også et KÆMPE indlæg. Ses!

PS. Mette spillede dem her for mig, og de er dejlige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar