torsdag den 8. marts 2012

En update og en afsked

Hej alle,

Da jeg er kommet hjem og ikke får skrevet på denne blog, har jeg besluttet at stoppe den. Men jeg har startet en ny!

http://temperforart.blogspot.com/


Den er startet sammen med Mette, som jeg mødte i USA, og vi vil skrive om alverdens ting, som interesserer og inspirerer os - mest musik, kunst, design og alt andet fra den kreative verden.
Jeg håber I vil give den et kig.

Ellers vil jeg fortælle, at jeg er faldet godt til i Danmark igen. Det er skønt at se mine venner igen - jeg har simpelthen været så super meget social, siden jeg kom hjem. En bytur, cafétur og tøsehygge hver weekend, og det fortsætter jo bare. Jeg har også mange planer for de kommende weekender.
Jeg er startet på Adgangskursus på AAU (Aalborg Universitet), hvor jeg læser matematik A, fysik B og kemi C, så jeg kan komme ind på Arkitektur & Design uddannelsen på Aalborg Universitet til sommer. Det er nogle lange dage (kl. 8-16), men det har jeg efterhånden vænnet mig til, og motivationen er helt klart at komme ind på drømmeuddannelsen til sommer. Jeg glæder mig! Samtidig er det nogle skønne mennesker, jeg er kommet i gruppe med derude. Jeg snakker rigtig meget med en søde norsk pige, Marthe, og jeg har efterhånden lært at forstå alt det norske, der bliver sagt.
Efter jeg kom hjem, var det noget mærkeligt at skulle bo hjemme igen, men det var så dejligt at se min familie, så det opvejede det ligesom. Nu hvor rutinerne er lagt, og det er noget sværere at skulle bo så langt fra byen, er jeg begyndt at søge lejlighed. Jeg krydser fingre for at jeg får noget engang i foråret.. men det må tiden vise.
Det var lidt herfra! Jeg håber I vil følge med på Temper for art.

Held og lykke til alle, der tager til eller fra USA. Og tak fordi I fulgte med her!

Kram,

Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar